11/12/2022
ҮЕҰ атауы: "Добровольное общество "Милосердие" ҚҚ
Бюджеті: 177 612 932 теңге
Жоба географиясы: ҚР
Мақсатты аудиториясы:
1. Қазақстан Республикасында емделмейтін ауыр дерті бар балалар.
2. Отбасылар мен өгей балалар
3. Аутизм спектрі бұзылған балалар және олардың ата-аналары
Мақсаты:
"Подари детям жизнь" жобасы Қазақстан Республикасының аумағында емделмейтін ауыр сырқаты бар балаларға көмек көрсетуге бағытталған.
"Казахстан без сирот" асырап алынған балалардың мәселесімен, балаларды отбасына орналастырумен және проблемалық жағдайлар бойынша заңгерлік қолдау көрсетуге бағытталған
"Аутизм победим" жобасы аутизм спектрі бұзылған балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға көмек көрсетуге бағытталған.
Негізі: Қамқоршылық кеңестің 06.06.2022 жылғы №11/22 шешімі
Жобаның сипаттамасы:
I. "Подари детям жизнь" жобасы:
1) 264 отбасына консультациялық көмек көрсетілді;
2) дербес фандрайзинг жүзеге асырылды – 218 174 565 теңге;
3) балаларға көмек көрсетілді - 161;
4) 210 - операциялар/курстар жүргізілді, оның ішінде: VLOOKUP, VPS, CPN, краниостеноз, муковисцидоз, урология, неврология, генетика, офтальмология, онкология, орфандық, ортопедия және т. б. диагноздар бойынша.
2022 жылдың мамырынан желтоқсанына дейін барлығы төлем 282 363 988 теңгені құрады. Оның ішінде: "Samruk-Kazyna Trust" КҚ– мен – 17 бала - сомасы-37 190 140,95 теңге. (2022 жылдың шілдесінен желтоқсанына дейін)
II. "Казахстан без сирот" жобасы:
395 отбасы проблемалық мәселелер бойынша кеңес алды;
18 бала - қамқорлықта;
3 бала - патронатқа .
III. "Аутизм победим!" жобасы:
1) АСБ бар балаларды тәрбиелеп отырған 312 отбасы үшін консультациялар өткізілді;
2) 30-дан астам ата-аналарға арналған оқыту шеберлік сыныптары мен тренингтер өткізілді: балалардың тұрмыстық бейімделу мәселелері бойынша аналармен 71 теориялық сабақ, барлығы-118 сағатты құрайды;
3) 2022 жылғы мамырдан желтоқсанға дейінгі кезеңде 150-ге жуық бала қабылданды, оның ішінде 63 бала тұрақты негізде айналысады және 63 баланың анасы оқудан өтті. Орталық мамандарымен жұмыс нәтижесінде: 5 бала мектепке дейінгі мекемелерге кетті, 8 бала жалпы білім беретін мектепке ауысты және сыныпта оқиды, 45 бала өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын игерді, балалардың 85 пайызы көзбен байланысқа жетті. Барлық балалар дене шынықтыруды жетілдіріп, тұрмыстық дағдыларды игерді. Балалардың 80 пайызы ақпаратты талдау және өңдеу, барлық пәндер бойынша жаңа білімді қабылдау қабілетін жақсартты, футбол жарыстары мен спорттық эстафеталарға қатысады, музыкалық, вокалдық және би дағдыларын дамытты, шығармашылық фестивальдерге, көрмелер мен жәрмеңкелерге қатысады. 12 бала инклюзия негізінде жалпы білім беретін мектепте оқиды."
Comments are closed.